21 Ağustos 2009 Cuma

ALİ NAZIK

Hepinize hayırlı ramazanlar dileyerek söze başlıyorum biliyorsunuz bende iftar bereketi etkinliği bugun itibari ile başladı hepinizden tarifler bekliyorum

ilk tarifi ben yayınlamak istedim tarifi sevgili DEVLETSAH arkadaşımdan aldım ve yaptım nefisti aynen tarifi aktarıyorum

TARİF NO:1

TARİFİ GÖNDEREN :BİRDEMLİKSOHBET

TARİF ADI :ALİ NAZİK

İçindekiler
•200 gram kıyma
•1 tatlı kaşığı domates salçası
•1 adet domates
•2 yemek kaşığı sıvı yağ
•karabiber
•tuz
Beğendisi için

•2 adet patlıcan
•3 diş sarımsak
•4 yemek kaşığı süzme yoğurt
•tuz
Sosu için

•1 yemek kaşığı tereyağ
•Kırmızıbiber


Hazırlanışı
1.Patlıcanlar közlenir.
2.Kıyma salça ile kavrulur.
3.Karabiber ve robottan geçirilmiş domates püresi eklenip suyu çektirilir.
4.Tuz ilave edilip altı kapatılır.
5.Közlenmiş patlıcanlar, sarımsak, tuz ve yoğurt robotta krema kıvamına gelene kadar çekilir.
6.Tereyağ, kırmızı biberle yakılır.
7.Tabağa alınan patlıcanlı kremanın üstüne kavrulmuş kıyma konulup en son yakılmış tereyağ gezdirilir.

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

Bir başka güzeldir, şimdi simalar,
Bir başka açılır, yüce semalar,
Bir başka yükselir, hamd-ü senalar,
Hoşgeldin ey! onbir ayın sultanı.

hayirli ramazanlar dilerim canim

öpüy cok cok

www.yenitadlar.blogcu.com

 
BLOG designed by