23 Ağustos 2009 Pazar

ÇORBALI TAVUK

TARİF NO: 11
TARİFİ GÖNDEREN : MUTFAK CİNİ
TARİF ADI : ÇORBALI TAVUK

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ MUTFAKCİNİ ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
MALZEMELER
6 adet tavuk kalça
1'er adet kabak ve havuç
1 paket krema
1 paket kremalı mantar çorbası
Üzerine:
1 su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri

Yapılışı:
Tavuk kalçaları bir fırın kabına yerleştirin.Ayrı bir kasede kabak ve havucu rendeleyin.İçine krema ve kremalı mantar çorbasını katıp karıştırın.Tavuk kaçaların üzerine bu karışımı boşaltın.Önceden ısıtılmış 200C fırında 25-30dk pişirin.Kabı fırından çıkarıp tavukların üzerine renedelenmiş kaşar peyniri serpin.Fırında tekrar 5dk daha tutup çıkarın.Sıcak olarak servis yapın.
Not:Kremalı mantar çorbasının tuzunu da göz önüne alarak az tuz ekledim.

Bu tarifi iftar bereketi etkinliği -3 ü düzenleyen sevgili bir demlik sohbet'e yolluyorum, Kolay gelsin canım.

0 yorum:

 
BLOG designed by