27 Ağustos 2009 Perşembe

SPANGLE TURTA

TARİF NO: 66

TARİFİ GÖNDEREN:MELİHA

TARİF ADI: SPANGLE TURTA
SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ MELİHA ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
Malzemeler


3 yumurta

125 gr oda ısısında tereyağı

yarım su bardağı şeker

3 çorba kaşığı dolusu kakao

1 su bardağı un

1 paket vanilya

bir fiske tuz

1 çay kaşığı kabartma tozu (ben 1 pk kullandım)
Kreması

dr oetker supangle

yarım ölçü hazırladım

Hazırlanşıı
Spupangle tarife göre hazırlanığ soğumaya bırakılır.tereyağ ve şeker mikserle çırpılıp,yumurtalarda eklenip çırpılmaya devam edilir.kakao,un,vanilya,kabartma tozuda eklenip karıştırılır.19 cm veya 22 cm lik kalıp yağlanıp,unlanır ve kek karışımının yarısı kalıba dökülür.soğumuş olan supanglede karışımın üzerine yayılır ve kalan kek karışımına supanglenin üzerine dökülür ve kaşıkla düzeltilir.önceden 180 derecde ısınmış fırında 25 dakika pişirilip sonra fırın ısısı 150 ye düşürülüp üzeri pişene kadar bekletilir

0 yorum:

 
BLOG designed by