28 Ağustos 2009 Cuma

YUFKA BÖREGİ

TARİF NO: 98
TARİFİ GÖNDEREN: DUSBAHCESİ
TARİF ADI: YUFKA BÖREGİ
SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ SELMA  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
Malzeme (24 adet):


- 6 adet yufka
- 200 gr margarin/ yada tereyag
- galeta unu
- su

Ic icin:
-Beyaz peynir
*Tum bir yufkayi ertilmis tereyag ile islattiktan sonra bir baska yufka ile ustunu kapatalim. Iki kat olacak.
*Yufkayi 8 ucgen parcaya bolelim.
*Peynir harcini koyduktan sonra bu yontemle yufkalari saralim. Fakat rulo yapmadan once kenarlari katlayalim.
*Derin bir kaba su koyalim. Rulo yaptigimiz yufkalari icinde islatip cikaralim.
*Ayri bir tabaga galeta unu koyup islattigimiz rulolari bulayalim.
*Hazirladigimiz bu rulolari derin dondurucuya koyalim.
En az bir gece derin dondurucu da kalmali rulolar.
Pisireceginiz zaman onceden 180C isitilmis firinda kizarana kadar pisirin. Sicak servis yapin.

3 yorum:

alkım akyalçın dedi ki...

canım yeni tarif yayında sadrazam lokumu sevgiler

zeyna dedi ki...

Canım tarifin başarılı devam ediyor bende bugün ramazan pidesi yaptım uğrayıp alabilirsin tarifi kolay gelsin iyi ramazanlar...

hdidem95 dedi ki...

SEVİLCİM TARİF SAYFAMDA ALABİLİRSİN GÜZELİM KOLAY GELSİN SEVGİLER

 
BLOG designed by