29 Ağustos 2009 Cumartesi

SODALI RULO BÖREK

TARİF NO: 106
TARİFİ GÖNDEREN: BURAMBURAM (HÜLYA)
TARİF ADI: SODALI RULO BÖREK 

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ HÜLYA ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
Malzemeler :


3 Adet Yufka

Sosu İçin :

1 çay bardağı zeytinyağı

1 çay bardağı yoğurt

2 yumurta (1 sarısı üzerine)

1 şişe soda

İç Harcı İçin :

Peynir

Maydanoz

1 adet yufkamızı tezgahımıza sererek üzerine zeytinyağı, yoğurt, yumurta ve soda ile hazırladığımız sostan sürelim. İkinci yufkamızı üzerine serip onunda her yerine sos sürüp , üzerine peynirli harcımızın yarısını her yerine gelecek şekilde serpiyoruz.Ardından üçüncü yufkamızı üzerine serip önce sos ardından da kalan peynirli harcımızı serpip 3'lü yufkamızı rulo şeklinde saralım.

Rulomuzu bir poşete veya ağzı kapalı bir kaba koyup 1 gece dolapta bekletelim.

Ertesi gün böreğimizi 1 parmak kalınlığında kesip tepsimize dizelim üzerine yumurta sarısı sürerek 180 derece fırında yaklaşık yarım saat üzerleri kızarana kadar pişirelim . Sıcakken servis yapıp afiyetle yiyelim.

Not: Bu böreği hazırlayıp rulo halinde dondurucuda saklayıp istediğiniz zaman tüketebilirsiniz.



Bu tarifimi de İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3' e ev sahibeliği yapan sevgili sevilciğime gönderiyor ve canım arkadaşıma kolaylıklar diliyorum..

9 yorum:

Anonymous dedi ki...

merhaba sevilcim canım limonlu fasulye yayınladın alırsan sevinirim öpüyorum kendine iyi bak hayırlı ramazanlar olsun arkadaşım
sihirlimutfak

aroma dedi ki...

Etkinliğiniz için sitemde tarif yayınladım. Hayırlı ramazanlar diliyorum. Sitemin adreside budur.

http://mutfakdeneyimleri.blogspot.com/

arzu dedi ki...

http://www.mutfakmaceralari.com/
sevgili Sevil, sitemize uğrayıp bizi de etkinliğe davet ettiğin için öncelikle sana teşekkür ederiz. Sitemizdeki tas kebabı tarifini etkinliğin için alırsan seviniriz.

KİZHATCE dedi ki...

canım,sayfamda bir tatlı tarifi var uğrarmısın,kolay gelsin balım,kocaman öpüyorum...

Baharcicegi dedi ki...

sevilcim iki gün önce yayinladigim tatliyi kabul edersen yayinlayabilirsin,baska tariflerimde olacak etkinlik icin.

blograzzide neyi kaldiracagim,biraz aciklarmisin,üzerine tiklayinca blograzzi acilmiyor
iyi geceler

zeytintanesi dedi ki...

Selam, Ben tekrar geldim. Bükmece ile. Sayfamda yayınladım, uğrayıp alırmısın. Teşekkürler şimdiden. Kolay gelsin.

melisa dedi ki...

sevilcim tarifim hazır
buyur gel al canım
hayırlı yolculuklar bu arada

Tijen AKTAY dedi ki...

Merhaba sevilcim. Nazik davetin için çok teşekkür ederim. Senin için tarifi hazırladım.http://www.lezzetibol.com/viyana-usulu-sinitzel.html Siteme gelip alabilirsin canım. Sana kolay gelsin.
Sevgilerimle canım
Tijen AKTAY

porselendemlik dedi ki...

canım hayırlı huzurlu bir hafta diliyorum yeni tarifim yayında alabilirsin ramazan pidesi yaptımmmmm

 
BLOG designed by