28 Ağustos 2009 Cuma

PRATİK SEBZELİ TAVUK VE MAKARNA

TARİF NO: 97

TARİFİ GÖNDEREN:TUBANINTARİFLERİ
TARİF ADI: PRATİK SEBZELİ TAVUK VE MAKARNA

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM

BU TARİF SEVGİLİ TUBA  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
MALZEMELER:

4 tavuk but
1 patates
1 havuç
1 biber
1 soğan
1 domates
1 yemek kaş.salça
tuz,karabiber,kimyon
sıvıyağ

Hazırlanışı

Sıvıyağ,soğan ve salçayı kavurup ardından tüm malzemeyi doğrayıp son tavukları atıp kavuruyorum ve suyunu ekleyip düdüklünün kapağını kapatığyorum.20 dk piştimi tabiri caizse ilik gibi oluyor:) afiyet olsun...

Makarna

yarım paket makarnayı haşlayıp,tencereye tereyağ salca ve rendelenmiş domatesi alıp kavuruyorum baharatını ekleyip makarnaya karıştırıyorum.

afiyet olsun

3 yorum:

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

merhaba...ben zonguldakta oturuyorum canım....görüşelim....gelince haberleşelim... kızın nerede merkezdemi... ben kozlu fatih sitesindeyim... hoşçakal...

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

BU ARADA BEN GELDİĞİMDE MERKEZDE ÜZÜLMEZE GELİYORUM :))

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

TATLIM MERHABA SENİN ZONGULDAKLI OLDUGUN YORUMUNU İNAN YENİ GÖRDÜM ZATEN 1 GUNLUGUNE GİTTİM ZONGULDAGA AMA SIK SIK GELİRİM HATTA BİR DAHAKİNE SANA ÖNCEDEN HABER VERİR ZONGULDAKTAKİ BLOG SAHİBİ ARK İLE BİR TOPLANTI YAPARIZ TANIŞMIŞ OLURUZ BİLSEYDİM YAZ TATİLİMİMDE 5 GUN ZONGULDAKTA KALDIM O ZMAN GÖRÜŞÜRDÜK NEYSE KISMET TATLIM AMA GENE GELİCEM O ZAMAN GÖRÜŞÜRÜZ İNŞ.
SEVGİLER

 
BLOG designed by