29 Ağustos 2009 Cumartesi

ÇANAKTA KÖFTE

TARİF NO: 102
TARİFİ GÖNDEREN: DİDEMLE LEZZET DENİZİ
TARİF ADI: ÇANAKTA KÖFTE 
SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ DİDEM ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
MALZEMELER:


300 gr. kıyma

1 su bardağı kurutulmuş ekmek tozu

1 çay kaşığı kırmızıbiber

1 adet soğan

1 adet yumurta

kimyon,kekik,tuz

3 adet domates

4 adet biber

3 diş sarımsak

1 kaşık tereyağ

YAPILIŞI:Soğanı yumurtayla rondodan geçiriyoruz. kıyma ve diğer malzemelerle yoğurup köftelerimizi hazırlıyoruz.ayrı yerde domatesleri ikiye bölüp biberlerle birlikte közlüyoruz.1 kaşık tereyağla köftelerimizi çanakta kızartıyoruz sarımsakları doğrayıp közleniş biber ve domatesleride çanağa koyup üzerine kekik serpip 10 dakika sıcak fırında pişiriyoruz. afiyet olsun.....

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

Tarifimi yayınladım alabilirsiniz. www.yemekdefterim.blogcu.com

 
BLOG designed by