27 Ağustos 2009 Perşembe

TAVUKLU SALATA

TARİF NO: 83

TARİFİ GÖNDEREN: NURMUTFAKTA
TARİF ADI: TAVUKLU SALATA


SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM

BU TARİF SEVGİLİ NURMUTFAKTA  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
malzemeler:

1 adet haşlanmış tavuk göğsü
salatalık turşusu
mayonez
yoğurt
mısır
salatalık
karabiber
tuz
yapılışı:
haşlanmış tavuğu kuş başı doğrayalım diğer malzemelerle bütünleştirelim.....afiyet olsun.....
SEVİL kolay gelsin canım

1 yorum:

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

sevilcigim merhabalar canim
etkinlik icin sayfama ugrayabilirmisin
haa bu arada begendigin tariflerimi alabilirsin canim
opuyor sevgilerimi gonderiyorum kolay gelsin

sevgiler.

 
BLOG designed by