23 Ağustos 2009 Pazar

SOSLU TAVUK

TARİF NO: 18
TARİFİ GÖNDEREN : ZEYTİNTANESİ
TARİF ADI : SOSLU TAVUK

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ ZEYTİNTANESİ ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
Sevgili arkadaşımız Sevil beni İftar Bereketi Etkinliğine davet etmiş. Bende bu tarif ile katılmak istiyorum. Kolay gelsin arkadaşım.

MALZEMELER

1 pk. Izgaralık kalça şiş (istediğiniz şekilde tavuk olabilir)

Sos için gerekenler :

3 diş sarımsak (rendelenecek)

1 tatlı kaşığı kekik

1 tatlı kaşığı köri

1 çay kaşığı karabiber

1 çorba kaşığı salça

1 tatlı kaşığı biber salçası

1 tatlı kaşığı kadar tuz

1 tatlı kaşığı kimyon

1 çorba kaşığı sıvıyağ

YAPILIŞI

Sosu harmanlayıp, tavuklara iyice bulayın. En az 3-4 saat sosta bekletin. Akşam pişirecekseniz sabahtan veya öğleyin soslayabilirsiniz. Daha sonra tencereye yayın, içine dilerseniz bezelyede atabilirsiniz. Kısık ateşte suyunu salıp, çekinceye kadar pişirin.

Not: fırındada pişirilebilir.

Afiyet olsun.

0 yorum:

 
BLOG designed by