29 Ağustos 2009 Cumartesi

Milföylü Tavuklu Bezelye...

TARİF NO: 105
TARİFİ GÖNDEREN: SEDANINGUNLUGU
TARİF ADI: Milföylü Tavuklu Bezelye...

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM

BU TARİF SEVGİLİ SEDA  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
Malzemeler:


4 adet milföy hamuru

1 küçük konserve bezelye
1 tavuk göğsü

1 adet domates

1 kuru soğan

1 diş sarımsak

1 adet sivri biber

Tuz, karabiber, pulbiber

Milföyün üzerine sürmek için; 1 tatlı kaşığı salça ve 1 tatlı kaşığı sıvıyağ

Yapılışı:

Sarımsak ve soğan sıvıyağda kavrulur. Kuşbaşı doğranmış tavuk etleri ilave edilir. Yüksek ısıda suyunu salmadan kızartılır. İnce doğranmış bibeler eklenir beraber bir iki çevrilir. Sırasıyla domates, bezelye ve baharatlar da ilave edilerek kavrulduktan sonra güveç kaplara bölüştürülür. Üzerleri hafif çözülmüş milföyler kapatılarak, milföylerin üzerine salça ile yağ karıştırılarak sürülür. 170 derece fırında milföyler kızarana kadar pişirilir. Afiyet olsun.

3 yorum:

Safiye dedi ki...

sevicim dün blogger da bir sorun vardı fakat şimdi resmi ekledim. Teşekkür ederim.

kizilciksurubu dedi ki...

Sevil'cim tarifimi yayinladim. Kolay gelsin canim.

Anonymous dedi ki...

arkadaşım etkinlik için tarifimi yolladım bloğımda da yayınldaım alırsan sevinirim. sevgilerimi yollıyorum.

 
BLOG designed by