24 Ağustos 2009 Pazartesi

MARİNE BİFTEK VE KÖZLENMİŞ SOĞAN ÇANAĞINDA DOMATESLİ PİLAV

TARİF NO: 21
TARİFİ GÖNDEREN : FERİHA (MANEVİ ANNEM )
TARİF ADI :MARİNE BİFTEK VE KÖZLENMİŞ SOĞAN ÇANAĞINDA DOMATESLİ PİLAV

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ SUSAMCOREKOTU ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

MARİNE BİFTEK VE KÖZLENMİŞ SOĞAN ÇANAĞINDA DOMATESLİ PİLAV

4 adet dana biftek,

4 çorba kaşığı zeytinyağı,

4 çorba kaşığı süt,

1 çorba kaşığı salça,

2 çorba kaşığı limon suyu,

1 adet soğan ve 1 diş sarımsak(rendenin ince tarafında rendelenmiş),

1 tatlı kaşığı limon kokulu kekik,

1 tatlı kaşığı yenibahar

2 adet soğan közlemek için



Malzemeler karıştırılarak biftek marine edilir,en az 1 saat veya 1 gece buzdolabında bekletilir,

Kızgın teflon tavada kızartılır(ben yağ kullanmadan kızarttım az yağ kullanılabilir)

En son tuz ilave edilir(tuz eti sertleştirir)

2 adet soğan kabukları soyularak ortadan enine 2 ye kesilir ve yağsız tavada közlenir,katları ayrılır büyük kısımları çanak vazifesi görüp içine dometesli pilav doldurarak servis yapılır

0 yorum:

 
BLOG designed by