27 Ağustos 2009 Perşembe

MİNİ PİZZACIKLAR

TARİF NO: 79
TARİFİ GÖNDEREN:FERZAN
TARİF ADI: MİNİ PİZZACIKLAR


SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ FERZAN  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
2 subardağı süt


1 tatlı kaşığı şeker

biraz pakmaya

biraz tuz

1 subardağı sıvıyağ

1 yumurta

aldığı kadar un,kulak memesi kıvamında olacak

üzeri için

salam,sucuk,sosis,domates,zeytin,biber,isteğe göre malzemeler kullanılabilir

2 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Sevil'ciğim,çok nefis görünüyorlar,ellerine sağlık canım..Çocuklarda ne çok severler bu pizzaları..))


Kocaman sevgilerimi gönderip,yanaklarından öpüyorum canım..

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

CANIM ABLACIM EVET SEVGİLİ FERZANDA NEFİS YAPMIŞ EMEĞİNE SAGLIK FERZANCIMIN
BENDE SENİ ÖPÜYORUM ABLACIMMM

 
BLOG designed by