27 Ağustos 2009 Perşembe

ÇİLEKLİ JÖLELİ TAVUK GÖGSÜ

TARİF NO: 80
TARİFİ GÖNDEREN:RENKLİ KURABİYELER
TARİF ADI: ÇİLEKLİ JÖLELİ TAVUK GÖGSÜ

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ RENKLİKURABİYELER (ZÜLBİYE ) ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
Malzemeler


100 gr margarin

1 su bardağı un

1 lt süt

1 su barağı şeker

1 paket vanilya

1 paket çilek jölesi (bitkisel)

Hazırlanışı

İlk iş jöleyi hazırlamakla başlıyor. Jöleyi tarifine göre hazırlayıp tatlıyı sunacağım kuplara paylaştırdım. Kupları yan duracak şekilde jöle biraz donana kadar oda sıcaklığında beklettim. Daha sonra dikkat ederek şeklini bozmadan buzdolabına koydum. Ve 1,5 - 2 saat tamamen donmasını bekledim.

Tavuk göğsünü hazırlarken ilk önce yağı eritip unu biraz kavurdum ve sütü ekledim. Çırpıcıyla unu tamamen dağıtınca şekeri ekleyip koyulaşıncaya kadar pişirdim. Piştikten sonra ocaktan aldım ve vanilya ekledim çırpıcıyla 5 dakika kadar elimle çırptım. Daha sonra 10 dakika mikserle çırpmaya devam ettim. Tavuk göğsünün donan jöleyi eritmemesi için biraz daha soğumasını bekledim yalnız arada karıştırmaya unutmayın kabuk tutabilir. Soğuyan tavuk göğsünü kuplara paylaştırdım ve donması için buzdolabına yerleştirdim. Bu tafimi sevgil Sevil ablanın ev sahipliğindeki İftar Bereketi Etkinliği 3'e gönderiyorum.

Afiyet olsun.

0 yorum:

 
BLOG designed by