31 Ağustos 2009 Pazartesi

FIRINDA KIYMALI KREP BÖREK

TARİF NO: 124
TARİFİ GÖNDEREN: MUTFAK NOTLARI
TARİF ADI: FIRINDA KIYMALI KREP BÖREK
SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM

BU TARİF SEVGİLİ MELİSA ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
krep için:


klasik krep

2yumurta

2su bardağı süt(bazan bir su bardağı süt birinide su olarak kullanıyorum oda çok hafif oluyor)

1çay kaşığı tuz
1-1,5su bardağı un
unu hep göz kararı yapıyorum kekten daha akıcı kıvam olacak
tüm malzemeyei karıştırıp teflon tavada pişiriyoruz
ilk dökmede tavayı azıcık yağlarsanız sonrakilere yağlamaya gerek yok



iç malzemesi:yeteri kadar kıyma
1 kuru soğan
tuz- karabiber

sıvı yağ


üzerine kaşar rendesi




kreplerimizi hazırlıyoruz
diğer yanda iç malzememizi kavuruyoruz


yeteri kadar iç koyup krepleri rsimdeki gibi katlıyoruz
fırın tepsisine alıp üzerine kaşar rendeliyoruz
afiyetle kalın

0 yorum:

 
BLOG designed by