31 Ağustos 2009 Pazartesi

TÜRK LOKUMU

TARİF NO: 118
TARİFİ GÖNDEREN: KIZILCIKŞURUBU
TARİF ADI: TÜRK LOKUMU
SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ KIZILCIKŞURUBU  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

Malzemeler:

3 su bardagi süt

3 su bardagi su

1,5 su bardagi un

1,5 su bardagi seker

5 yemek kasigi kakao(süt miktarı istenirse 2bardak süt-4bardak su olarakta eklenebilir)

arasina: kremsanti

tabani icin: bolca hindistan cevizi

arasi icin ceviz, findik, fistik, damla cikolata, meyve parcalari (ben damla cikolata kullandim)
Yapilisi:

Muhallebi malzemesini bir tencerede karistirip ocakta kaynamaya alin. Muhallebiyi devamli karistirarak kaynatin. Muhallebiyi dökeceginiz tepsinin tabanini hindistan cevizi ile kaplayin. Muhallebiyi yavas yavas heryerine döküp kasikla düzeltin. Buzdolabina alip sogumaya bırakin. Soguyan muhallebinin üzerine kremsantiyi hazırlayip yayin. Üzerine istenilen malzeme eklenip tekrar dolaba koyun. Hemen enine seritler kesip bicakla yavasca rulo sarin ve soguk olarak servis yapin.

0 yorum:

 
BLOG designed by