29 Ağustos 2009 Cumartesi

DÖNER

TARİF NO: 104

TARİFİ GÖNDEREN: SİHİRLİELLER34
TARİF ADI: DÖNER
SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ TÜLAY ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
Malzemeler :
5 parça bonfile ve biftek iyi dövülmüş


250-300 gr kıyma

1 tane soğan



Kıymanın içerisine soğanı rendele iyice yoğur.Streç film veya buzdolabı poşetinin üzerine bir parça eti koy üzerine kıyma ile kapat aynı işlemi etlerimiz bitene kadar uygula sadece en son koyduğumuz etin üzerine kıyma koymuyoruz.Daha sonra rulo yapıp dondurucuda ince dilimler kesilecek kadar donduktan sonra çıkartıp ince ince dilimleyip teflon tavada yağsız pişiriyoruz sonrada aynı oğluşum gibi afiyetle yiyoruz Ben zor günler için yapıp dondurucuya koyuyorum istediğim zaman çıkarıp pilav üstü veya ekmek arası yapıyorum bir alternatif daha iskender de yapabilirsiniz hepinize şimdiden afiyet olsun

2 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

sevilcim sana kapama yemeği yaptım gelip alırmısın:) teşekkürler.
Öptüm

Anonymous dedi ki...

Merhaba arkadaşım, İftar etkinliği için tarifimi yayınladım, sayfamdan alabilirsiniz.
www.yemekdefterim.blogcu.com

 
BLOG designed by