30 Ağustos 2009 Pazar

BÖLCELÜ PANCAR

TARİF NO: 110

TARİFİ GÖNDEREN: KARADENİZSOFRASI
TARİF ADI: BÖLCELÜ PANCAR

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ KARADENİZSOFRASI ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
ordu-ünye karadeniz yöresi yemeklerinden olan BÖLCELÜ PANCAR





BÖLCELİ PANCAR
1 bağ karalahana
1 kase barbun fasulyesi
yarım bardak mısır unu
4 diş sarmısak
2 kaşık salça
2 kaşık sıvıyağ
HAZIRLANIŞI:
Barbunlar bir gece önce ıslatılıp suda bekletilir.sabah haşlanır suyu süzülür.Pancar yıkanıp kesilir biraz büyükçe olarak,kaynayan suya atılır pişirilir.Ezilmeye başlayınca süzülür.Tekrar kaynayan suya atılır,haşlanmış fasulyeler ilave edilir.İçinemısır unu ekilirken karıştırılır, tuzu eklenir.PİŞİNCE üzerine salça ,yağ ve ezilmiş sarmısak yakılarak dökülür. yanında mısır ekmeği ile afiyetle yenir...
AFİYET OLSUN

2 yorum:

HÜLYA dedi ki...

şekerim patates salatamın tarifi hazır gelip alabilirsin.. öptüm seni

Öznur dedi ki...

Merhabalar Sevilcim,
Bende Bayat ekmek pizzası ile etkinliğe katılıyorum.
Sana hayırlı ramazanlar.

 
BLOG designed by