30 Temmuz 2009 Perşembe

BAYANLAR HAYDİ PİKNİĞE...


SEVGİLİ DOSTLAR GÜNAYDIN !!!!

İstanbulda yaptığımız etkinliklere bir yenisinide daha ekliyor ve bir piknik düzenliyoruz.

İSTANBUL BULUŞMALARI İÇİN BURAYA TIKLAYARAK GEZEBİLİRİSİNİZ BAKIN BAKALIM NASIL GECMİŞ BULUŞMALARIMIZ..

Sevgili dostlar havalar iyice ısındı bizlerde porselen demlik ailesi olarak bu defa buluşmamızı guzel bir mekanda bir piknik olarak yapalım ve gelen arkadaşlarımıza madem sitemizde bu kadar güzel mamalar yapıyoruz bu yaptıklarımızdan tatmalarını sağlayalım istedik nasıl düşünmüşüz :)

Evet dostlar şimdi yapmanız gereken bana pikniğimize katılıp katılamacağınızı belirten bir mail atmak mailde sizlere ulaşabilecegim bir de telefon numarasını belirtirseniz sevinirim .



  • PİKNİK YERİ: BEŞİKTAŞ YILDIZ PARKI


  • PİKNİK SAATİ :10:00- 16:00 ARASI

  • BAYANLARA ÖZEL BİR PİKNİKTİR.


  • birdemliksohbet@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirisiniz.


  • 11 AGUSTOSA KADAR KATILIM BİLGİSİNİ OLUŞTURMAMIZ GEREKMEKTEDİR .HARİKA SÜPRİZLERİMİZ OLACAK SİZLERE....


Pikniğe gelirken yanında güzel mamalar yapıp getirebilirisiniz tabi :) karar sizin ...
BU ARADA 1-10 AGUSTOS TARİHİNDE TATİLDE OLUCAM ŞİMDİDEN YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM GELİNCE HEPİNİZE TEK TEK GERİ DÖNÜCEM SEVGİLER

4 yorum:

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

sevil bacim ne kadar cok isterdim bende katilmayi ama iste kismet kim bilir belki bir gün bende denk gelirim ama insallah icimde öyle bir his var digerleri ile olmazsada seninle istanbula gelirsem bir gün görüselim canim öptüm size güzel bir piknik dilerim öptüm iyi pazarlar

meleginmarifetleri dedi ki...

Nasıl geçti piknik canım:)

Lezzet Gemisi dedi ki...

Merhabalar.. Öncelikle ziyaretin ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Küçük hanımdan ancak fırsat bulabildim cevap yazmaya. :))) Huzurlu, sağlıklı ve mutlu günler dileklerimle... Selam ve sevgiler canım.

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

sevılcıgım, ya cok yogunduk bu hafta hıç cvp yazamadım tatlım kusura bakma c.tesı esımın lokal anestezı ıle kisti vardı sırtında onu aldılar. pazar da sözumuz vardı akramızın ona gıttık, cok gelmek istedım ama plansız işler çıktı :( fotografları sabırsızlıkla beklıyorum. davetın ıcın çok tesekkur ederım cnm sevgıler....

 
BLOG designed by