31 Ağustos 2009 Pazartesi

BAYAT PİDE PİZZASI

TARİF NO: 127
TARİFİ GÖNDEREN: MİSKOKULU YEMEKLER
TARİF ADI: BAYAT PİDE PİZZASI

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ ÖZNUR  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR  EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

Malzemeler:

1 poşet kalan pide

4 yumurta

1,5 su bardağı süt

1/2 su bardağı sıvıyağ

200 gr kaşar peynir rendesi

2-3 yemek kaşığı lor peyniri
5-6 yemek kaşığı dilimlenmş yeşil zeytin
Tuz
Yapılışı:
 Pideleri küp küp doğrayın. Kare borcamı yağlı kağıtla kaplayın ve küp doğranmış pideleri güzelce yerleştirin.
Çırpma kabına sıvıyağ, süt, yumurta ve arzu ettiğiniz miktarda tuzu alıp iyice çırpın. Üzerine kaşar peynirin yarısını,lor peynirini ve zeytini ekleyip karıştırın. Harcı pidelerin üzerine eşit şekilde dağıtın. Kızarana kadar fırınlayın. Kalan kaşarı pizzanın üzerine serpiştirin ve peynir eriyene kadar fırıda tutun.

NOT: İsterseniz sucuk/sosis de ekleyebilirsiniz ama ben günler uzun, iyice susamayalım diye eklemedim..

0 yorum:

 
BLOG designed by