27 Ağustos 2009 Perşembe

LİMONLU CHEESECAKE

TARİF NO: 77

TARİFİ GÖNDEREN: BONCUKMUTFAKTA
TARİF ADI: LİMONLU CHEESECAKE
SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM

BU TARİF SEVGİLİ GONCA  ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
MALZEMELER


1,5 pk.eti burçak bisküvi

100 gr.tereyağ

2 pk.sade beyaz peynir

100 gr. toz şeker

1 pk.(200ml) krema

1 pk.vanilya

1 limonun rendelenmiş kabuğu ve suyu

Üzeri için:

Şekere batırılmış limon dilimleri

1 pk tart jöle(istenirse)

YAPIMI:

-Bisküvileri un haline gelene kadar ufalayın. Tereyağını eritin bisküvilere karıştırıp hamur haline getirin.

-18-20 cm. çapındaki kelepçeli kek kalıbının dibine bisküvi hamurunu elinizle bastırarak yayın.

-Kalıbı buzdolabında bir süre bekletin.

- Geniş bir kasede limon kabuğunu rendeleyin ve suyunu sıkın ,üzerine şekeri ekleyip ezerek karıştırın.5 dakika bekletin.

-Karışıma 2 paket peyniri,vanilya,ve kremayı da ekleyip pürüzsüz olana kadar mikserle çırpın.

-Dolaba koyduğumuz bisküvi tabanının üzerine, peynirli karışımı doldurun.

-Derin dondurucu da en az 1 saat bekletin.

-Üzerine şekere batırılmış incecik kestiğimiz limon dilimleri ile kaplayın.

-Arzu ederseniz limonların üzerine tart jöle hazırlayabilirsiniz.

Not: Tart jölenin bir paketi fazla geliyor. Ben yarısını kullandım ve jöle donana kadar kelepçeli kalıpta buzdolabında beklettim.
AFİYET OLSUN

3 yorum:

FERZAN dedi ki...

sevilciğim etkinlik tarifimi alabilirsin canım sevgiler...

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

sevil abla bu üçüncü mesajım tarifimi bayatlamaya başladı yahu :)linkinide veriyorum http://renklikurabiyeler.blogspot.com/2009/08/cilek-joleli-tavuk-gogsu-iftar-bereketi.html

FİLİZ'CE LEZZETLER dedi ki...

tarifim hazır gelip almanı bekliyorum cnm.kolay gelsin,sevgilerimle..

 
BLOG designed by