26 Ağustos 2009 Çarşamba

KIRMIZI BİBER DOLMASI

TARİF NO: 63

TARİFİ GÖNDEREN:GÜLAYMUTFAKTA
TARİF ADI: KIRMIZI BİBER DOLMASI
SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3"İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
BU TARİF SEVGİLİ GÜLAY ARKADAŞIMA AİT KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
malzemeler:
12 adet küçük boy kırmızı biber
1,5 su bardağı pirinç
1/2 su bardağı pilavlık bulgur
2 adet soğan
2 adet domates
2 diş sarmısak
1 yemek kaşığı salça
300 gr. kıyma
1/2 demet maydanoz
tuz, karabiber, pul biber, kimyon
yapılışı: Bir tencerede yemeklik doğradığımız soğanı kavurmaya başlıyoruz, sırasıyla kıymayı, pirinçi, bulguru, küçük doğranmış domatesi, salçayı, sarmısağı ve baharatlarla tatlandırdıktan sonra ocağı kapatdıktan sonra ince kıyılmış maydanozu ekleyip karıştırıyoruz. Biberleri yıkayıp çekirdeklerini temizledikten sonra hazırladığımız harç ile dolduruyoruz. Dolma tenceremize dizdikten sonra üzerine 3 su bardağı sıcak su ilave edip orta ateşte pişiriyoruz.

4 yorum:

Anonymous dedi ki...

Canım hayırlı akşamlar tarifim hazır sevgiler tülay

www.sihirlieller34.blogcu.com

zeytintanesi dedi ki...

Merhaba ,
Ben yine Fırında Biber Dolması ile geldim. Sayfamda hazır tarifim, Uğrarsan sevinirim arkadaşım. Sana kolaylıklar diliyorum.

... dedi ki...

sevil abla tarifin seni bekliyor. sevgiler,

nurmutfakta dedi ki...

canım etkinliğe bende tavuklu salatamla katılmak istiyorum alırsan sevinirim..kolay gelsin

 
BLOG designed by