12 Ocak 2009 Pazartesi

ÇİKOLATA SOSLU YALANCI TAVUK GÖĞSÜ


PORSELEN DEMLİKTE 34. HAFTA
5 .TARİF ADI: ÇİKOLATA SOSLU YALANCI TAVUK GÖĞSÜ
GÖNDEREN: http://susamcorekotu.blogcu.com/
ÇİKOLATA SOSLU YALANCI TAVUK GÖĞSÜ
Sütlü tatlılar her zaman hem tatlı ihtiyacımızı karşılamak, hem de kalorisinin şerbetli tatlılara oranla daha az oluşundan dolayı tercihimiz oluyor.
Çok lezzetli, yemesi hoş, diğer tavuk göğsü tatlısına oranla biraz daha uğraştırıcı olsa da çikolata sosu ile değişik bir tat.
1 lt süt,
3 kahve fincanı un(ölçtüm 1 su bardağına eşit),
1,5 su bardağı şeker(ben daha az koydum iyi oldu),
1 çorba kaşığı nişasta,
100 gr margarin
Yarım paket çikolata sosu
4/3 paket burçak bisküvi
Küçük bir parça dövülmüş damla sakızı
Yağ eritilir,un ve nişasta ile biraz kavrulur,süt ve şeker ilave ederek kaynatılır, vanilya konur ve ocaktan alınır.Mikser ile çırpılır. cam tepsinin içine rondodan geçirilen burçak bisküvileryayılır,üstüne de muhallebi dökülür 1 gün buzdolabında bekletilir,arzuya göre süslenerek servis edilir.ben çikolata sosu hazırlayıp döktüm 2 cm eninde kesip rulo yaparak servis yaptım.

0 yorum:

 
BLOG designed by