22 Eylül 2008 Pazartesi

PASTA YARIŞMAMIZ BAŞLADI ...

YARIŞMAMIZ VAR...
ARKADAŞLAR SON KATILIM 22 EYLÜL...
SEVGİLİ ARKADAŞLAR TARİFLERİ OLMAYAN PASTALAR YARIŞMAYA KATILAMAYACAKLARDIR..

Bir Demlik Sohbet olarak 16 EYLÜL tarihinde başlayıp 22EYLÜL tarihine kadar devam edecek "EN GUZEL PASTA 2 " adlı ödüllü bir yarışma yapıyoruz .
Birinci olan arkadaşımız "PORSELEN DEMLİK ETKİNLİĞİ"nde 6 EKİM tarihinde ev sahibesi olacaktır.
Siz değerli blog arkadaşlarımızın bu organizasyona katılımızı ve oylarınızı bekliyoruz...
ARKADAŞLAR PASTALARINIZI BİRİNCİ SAYFADA YAYINLIYORUZ VE ARKADAŞLARINIZA DUYURU YAPIYORSUNUZ
BENİM SAYFAMDA YARIŞMAYA KATILDIGINIZI VE PASTANIZIN ALTINDAKİ DEVAMINI OKUYUNUZ YAZISININ HEMEN ALTINDA YILDIZLAR VAR ONLARA MAUSE İLE DOKUNDUGUNUZDA İDARE EDER, KÖTÜ, MÜKEMMEL ,İYİ GİBİ YAZILAR ÇIKIYOR BUNLARA TIKLAYARAK OY KULLANABİLİRSİNİZ YILDIZLAR CIKMADIGINDA DEVAMINI TIKLAYIN DIYIP ACILAN SAYFANIN EN ALTINDA CIKAR MUTLAKA OYDAN DA OY KULLANABİLİRSİNİZ .OYLAMA 4 EKİM AKŞAMI SONA ERECEKTİR.
ŞİMDİDEN TÜM YARIŞMAYA KATILAN VE KATILACAK OLAN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDRİYORUM VE BAŞARILAR DİLİYORUM...BUGUNDEN İTİBAREN TARİFLERİNİZİ SAYFANIZDA YAYINLAYINIZ.LÜTFEN YORUM BIRAKIN C BOXA BIRAKILAN BİLGİLER GÖZDEN KAÇABİLİYOR
AYRICA BANA birdemliksohbet@hotmail.com adresindende ulaşabilirsiniz.

7 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba Sevil'cim yaaa çok güzel pastalar var şimdiden..Yarışma olduğunu biliyorum ama ben böyle enfes pasta yapamamki becerim yok..Ama örgü şeklinde bir pasta yapabilirim mesela :) şaka şaka
ben gelip gelip bakayım oldumu canım.
ellerinize sağlık bütün arkadaşlarada..sevgiler.

aytenceee dedi ki...

canim benim ilgin ve desteginden dolayi gercekten tsk ederim,valla cok bunaldim sanki blogum tumden gitmis gibi oldum yikildim,ins bunun ustesinden gelmeyide becerebilirim,sevgiler

Mon Petit Chou dedi ki...

ziyaretiniz için çok teşekkür ederim. pasta yarışmasını gördüğümden beri acaba ben ne yapabilirim diye düşünüyordum ki sitenizdeki pastaları görünce vazgeçtim. ben böylesini yapamam ki. o yüzden sadece seyirci kısmında kalabileceğim.
yine de çok teşekkür ederim.

Hatice dedi ki...

Sevil'ciğim, biraz geçde olsa önemli olan katılmak deyip bu kadar güzel pastanın yanında bende naçizane, bir pastamla katılmak isedim..kolaylıklar sevgiler..

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

SEVGİLİ HATİCE SANA ULAŞAMIYORUM SİTE ADRESİN MALESEF CIKMIYOR LÜTFEN BANA ULAŞ

Anonymous dedi ki...

Canim davetin cok tesekkur ediyorum,hernekadar yas pasta olmasa da, umarim kabul edersin, pastam yayinda alabilirsin. Kolayliklar diliyorum, sevgilerimle.

baharhabercisiyim.blogcu.com

Anonymous dedi ki...

SEVİL KARDEŞİM,ZİYARETİNE ÖYLE SEVİNDİMKİ!ETK YOĞUNLUĞUN OLDUĞU HALDE YORUM YAZMAN BENİ ÇOK MUTLU ETTİ
HER GÜN UĞRAYIP OYLAMAYA ÇALIŞIYORUM. MERAK ETTİĞİM BİR ŞEY VAR ETK EV SAHİPLERİ HİÇ DAVET ETMİYORLAR YİNEDE KATILIYORUM AMA SENİN GİBİ GERİ DÖNÜP HABER VERMİYORLAR(bir köşede oturmuş davet bekliyorum anlıycan)arkadaş list ekliyorum,her zaman görüşmek dileğiyle öpüyorum seni ALLAH'A EMANET OL susamcorekotu.blogcu

 
BLOG designed by