11 Eylül 2008 Perşembe

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 106. TARİF SEBZELİ TAVUK

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
106, TARİF SEVGİLİ SİHİRLİELLER34 'DEN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

MALZEMELER :
1 tüm tavuk (benim evde vardı ama kebaplık da olabilir)
1 kilo patates
1 kase bezelye
400 gr mantar
3 tane domates
3 tane yeşil biber
5 diş sarımsak
1 yemek kaşığı domates salçası
tuz,karabiber,kırmızıbiber,kekik(baharat isteğe bağlı)
YAPILIŞI:
Tavuğu küçük parçalara ayıralım içine sarımsakları , baharatları ve salçayı ilave ederek karıştıralım.Diğer yandan mantarları ve patatesleri soyup doğrayalım ve bezelye,biberleri ve kabukları soyulup doğranmış domatesleri tavukların içerisine ilave edip karıştırıp fırın tepsisine koyalım üzerine yeteri kadar sıcak su ilave edelim 190 derecede kızarana kadar pişirelim herkese afiyet olsun.

0 yorum:

 
BLOG designed by