12 Eylül 2008 Cuma

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 123 TARİF (ASLINDA HARİKA BİR MASA)

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM

123, TARİF SEVGİLİ NİLGUN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN SOFRASINDA NELER VAR ONA BAKMAYA GECİYORUM ..
...
SORRADA NELER Mİ VARDI?
masadakinlerden başlayalım
vişne kompostosu
közlenmiş biber salatası
patlıcan salatası
kıymalı çarşaf böreği
güllaç
şekerpare
karpuz
salam sucuk pastırma tabağı
hurma cevizli incir kayısı üzüm tabağı
ve ortada
etli pilav
veeeeeee yemeklerrrr
başlangıç ayran çorbası
ara sıcak kayseri mantısı
servis tabağında da
zeytinyağlı yaprak sarması
kızarmış tavuk
manisa kebabı ve
etli pilav artı
içecekler
meşrubatlar ve çay
ve tabi bu davetin ardından takdir edersiniz ki çok yoruldum:)
ama herkesin memnun kalması ,beğenmesi benim bütün yorgunluğumu giderdi.

1 yorum:

serpil dedi ki...

harika bir sofra ellerinize sağlık.hayırlı ramazanlar.bende ziyaretinizi bekliyorum.

 
BLOG designed by