1 Eylül 2008 Pazartesi

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ VE İLK TARİFİMİZ KARNIYARIK

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2 İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM VE İLK TARİF SEVGİLİ ÇİLEKLİ MUTFAKTAN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

KARNI YARIK
Malzemeler:
Patlıcan (Kişi çokluğuna göre değişir)
2 domates
Et
Tuz
Baharat
Soğan
3 ç.b. su
Yapılışı:
Patlıcanları uzunlamasına kesiyoruz aralıklı ve bütün halde kızartıyoruz
İçi :
Etleri çok ince kesiyorum,kıyma küçüklüğüne yakın.Küçük tencereye zeytinyağ,doğranmış soğanı koyarak pembeleşinceye kadar karıştırıyoruz
Kabukları soyulmuş ve kesilmiş domatesleri ekliyoruz,sonra etleri,su'yunu,Tuzu ve baharatlarını ekleyip pişiriyoruz,Su koyuyoruz ki etler pişsin iyice.
Tepsiye dizilmiş patlıcanların ortasını az kesiyoruz,içi yerleştiricek büyüklükte,İçleri koyup,üzerine domates koyup,fırına veriyoruz
Afiyet olsun.

3 yorum:

Anonymous dedi ki...

merhabalar bir demlik sohbet ailesi öncelikle tüm dostlarıma hayırlı ramazanlar diliyorum. bende etkinliğe tavuk çorbası ile katılmak istedim. ugrarsanız sevinirim hayırlı ramazanlar hhhp://acigul.blogcu.com

Anonymous dedi ki...

http://img2.blogcu.com/images/g/u/l/gulgununmutfagi/zyaglibarbunya.jpg

**************************

ZEYTİNYAĞLI BARBUNYA

1 kg.barbunya ,2 orta boy soğan,1 adet havuç , 2 orta boy domates,1 orta boy patates ,1 çorba kaşığı domates salçası , 3 adet sivri biber,biraz maydanoz,1 tatlı kaşığı toz şeker,kara biber , 1/2 su bardağı sıvıyağ , 5-6 bardak su


Hazırlanışı:
Ayıklanan barbunyaları bol suyun içinde çok pişirmeden haşlayın.Tencereye sıvıyağ koyup kıyılmış soğanları pembeleştirin.kıyılmış biber,yuvarlak ince doğranmış havucu ve domatesleri ilave edin.Bir iki kez karıştırıp suyunu ve baharatını katın.Süzdüğünüz barbunyaları,ve küp doğranmış patatesleri ilave edin.Biraz daha pişirin.Ocaktan indirince kıyılmış maydanoz ilave edin.Afiyet olsun....

http://gulgununmutfagi.blogcu.com

akasyakokusu dedi ki...

Sevil'cim canım etkinlikte ramazanda hayırlı olsun tekrar güzelim..
Neler vereceğiz bu etkinliğe belli bir tarif konusu varmı canım..
Haber ver hele emi..

 
BLOG designed by