12 Eylül 2008 Cuma

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 118. TARİF FIRINDA TAVUKLU KAĞIT KEBABI

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
118, TARİF SEVGİLİ LEMANİCE'DAN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

MALZEMELER:
-2 tavuk göğsü
-1 soğan
-2 domates
-1 kabak
-2yeşil biber
-2 kırmızı biber
-10 adet mantar
-2 havuç
-sıvı yağ
-kara biber tuz
-arzuya göre fesleğen(ben kekik koydum)
-biraz bezelye
gelelim YAPILIŞI:
biraz sıvı yağ alıp tavaya soğanlarımızı kavuralım,sırasıyla havuç -tavuk,mantar biber kabak ve en son pişmeye yakın bezelye ve domatesleri ekleyelim hepsini biraz kavura kavura ekleyelim en son 5-6 dakika pişmeye bırakalım ve ateşten alalım.daha sonra yağlı kağıdımızı tezgaha yayıp karışımımızı dökelim ve hava almayacak şekilde paketleyelim yarım saat kadar da fırına verip 190 derecede pişirelim.hem estetik hem leziz afiyet olsun.









....

1 yorum:

birsence dedi ki...

sitenizi çok beğendim..benide sitenize eklerseniz çok sevinirim.. kolay gelsin..
www.birseninmutfagi.blogspot.com

 
BLOG designed by