11 Eylül 2008 Perşembe

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 103. TARİF ŞİŞ KEBAP

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
103, TARİF SEVGİLİ MİNİK EVİM'DEN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

ilk olarak köftemizi yoğururz . bildiğimiz köfte, tarifini vermeye gerek yok .patlıcanları alaca soyarız ,enlemesine yuvarlak doğrarız ve tuzlu suya koyarız.bu arada o,patatesleri soyup yuvarlak doğrarız..küçük biberlerimizide hazırlarızve hepsini sırayla kızartırız . ama çok az sadece diriliğini öldürecek kadar az kızartırız.
şişlere malzemeleri sırasıyla dizelim.. tabii küçük domateslerimizi de unutmamak lazım..o an evde küçük domatesi olmayan normal domatesi doğrayark ta yapabilir.
fırın tepsisinw koyalım şişlerimizi ayrı bir yerde salçalı su yapalım ve şişlerin üstüne dökelim..fırında suyunu biraz çekene kadar pişirelim

1 yorum:

lemanice dedi ki...

iftar bereketi etkinliğine katılmak istiyorum bende en kısa zaman da etkinliğimi ve tarifimi göndereceğim. hayırlı ramazanlar.sağlıcakla kal.

 
BLOG designed by