12 Eylül 2008 Cuma

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 124 TARİF KÖFTELİ YOGURT ÇORBASI

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
124, TARİF SEVGİLİ TARCINVEBAHARAT'DAN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

2 kase yogurt
1 adet yumurta
2 yemek kaşıgı un
1 çay bardagı su
1 yumurta büyüklügünde kıyma
tuz, kara biber, kimyon
1/5 çay bardagı pirinç
yaklaşık 2 litre su
hazırlanması :
kıyma kara biber ve kimyon güzelce yogrularak nohutan küçük köfteler yapılır . diger tarafta kaynayan suya pirincimizi ekleyip yumuşayana kadar pişiriyoruz altını kapatıp biraz ılımasını saglıyoruz. yogurt yumurta un ve 1 çay bardagı suyu güzel çırpıyoruz çorbadan aldıgımız su ile yogurdumuzu ılıtıyoruz yavaş yavaş suyumuza ileve ediyoruz ve kaynayana kadar karıştırıyoruz köftelerimizide ilave ediyoruz bir kaç taşım kaytattıktan sonra altını kapatıyoruz sıvı yagda kızdırılmış nane ve kırmızı biber gezdirerek servis yapıyoruz............

2 yorum:

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar, köfteli yogurt corbasi harika, bende bu etkinlik icin bir tarif yayinladim, hazir burda yayinlanmayi bekliyor, sevgiler....

tuğba dedi ki...

en son aşamada eklenen köfteler 1-2 taşımlık kaynamada pişiyormu acaba

 
BLOG designed by