2 Eylül 2008 Salı

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ VE 8. TARİF ŞİŞ KÖFTE


SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
8, TARİF SEVGİLİ BAHARÇİÇEGİ 'DEN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
MALZEMELER:
300 gr kiyma1 adet kücük sogan1 yumurta1 cay bardagi galeta unu veya bayat ekmekkarabiber,kekik,reyhan, bir dis sarimsak ,kirmizi toz biber,tuz
SOSU İÇİN:
4 adet domates,karabiber,bir cay kasigi sarimsak tozu veya bir dis sarimsak,cok az sivi yag, tuz

YAPILIŞI:Kiymaya yumurta, galeta unu, ve baharatlar eklenir ve iyice yogrulur.Yogrulmus köftelik kiymadan ceviz büyüklügünde parcalar alinir, yuvarlanip cöp sislere dizilir.Yagli kagit serili firin tepsisen dizilir ve iki tarafi cevrilerek firinda pisirilir.Benim kiyma biraz yagli oldugu icin firinda yaptim isteyen tavada yagdada kizartabilir.Cok az sivi yag tavaya konur,kabuklari soyulmus domatesler küp küp dogranir yaga ilave edilir.biraz sulaninca baharatlarda eklenir ve domatesler yumusayincaya kadar pisirlir.firndan ckimis sis köftelerin üzerine yayilir.

0 yorum:

 
BLOG designed by