6 Eylül 2008 Cumartesi

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 55,TARİF BALIK ÇORBASI

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
55, TARİF SEVGİLİ MİNE AKBAŞ'DAN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

tarifi:aslı iskorpit balığıyla olur.....
çorbalık balık:
*(palamut-lüfer-mezgit-turna-beyaz löpetli balıklardan zevkinize göre )1kilo.
*1adet kurusoğan
*yarım çaybardağı sirke
*salça.
*karabiber
yapılışı:
balıklar haşlanır.
kızartma ve ızgarada olabilir.
ayrı bir tencerede yemeklik doğranmış soğon yağda sotelenir salçası konulup su ilave edilir.
içine tuzu karabiberi sirkesi konulur.
haşlanan balıklar kılçıklarından güzelce temizlenip çorbaya katılır.
kaynamakta olan çorbaya 3kaşık un az suyla çırpılıp yavaş yavaş çorbaya katılır.
bu çorbanın koyulaşması için .istemeyen koymayabilir.
arzuyagöre maydanoz konur yerken üzerine karabiber ilavesi yapılır .
sirkesi zevke göre ayarlanmalı.
AFİYET OLSUNNNN........

8 yorum:

Anonymous dedi ki...

merhaba canım iftar bereketi etkinliğine ikinci tarifim köfteli yoğurtlu kebap hazır uğrarsan sevinirim. kolay gelsin. hayırlı ramazanlar http://acigul.blogcu.com

fatosun mutfagından... dedi ki...

sevil ablacım ben sorunu çözdüm nihayet bilgisayarın önbelleğini boşaltmak gerekiyomuş.http://www.microsoft.com/windows/ie/ie6/using/howto/customizing/clearcache.mspx
bu adresten önbelleği boşaltabilirsin..öptümm canımmm

fatosun mutfagından... dedi ki...

sevil abla etkinlik için tarif yayınladım ne zaman stersen gelip alabilirsin canım...öpüldün komacan:))

Anonymous dedi ki...

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ İÇİN TARİFİM HAZIR YAYINLARSANIZ SEVİNİRİM İYİ AKŞAMLAR zuhalozgen.blogcu.com

capankizimutfakta dedi ki...

CANIM ETKINLIK DUYURULARINI TEKRAR YAYINLADIGIN ICIN TESEKKUR EDERIM. HEMEN PASTAMIDA SANA YOLLAYACAM . AMA YINE ELIM BOS GELMEDIM. SENIN ICIN COK GUZEL BIR TATLI YAPTIM. GELIP ALIRSAN SEVINIRIM. ETKINLIGINE UFAK BIR KATKI... OPTUM

capankizimutfakta dedi ki...

AY CANIM BENIM SORMAYI UNUTTUM, GERCI BENDE COK SEY SORUYORUMDA NEYSE :))) PASTA TARIFIMIZI SEN YAYINLAMADAN BIZ SAYFAMIZDA YAYINLAYAMIYORUZ DEGILMI? BUNU BANA YORUM OLARAK BI YAZARMISIN YANLIS BIRSEY YAPMAYIM DIYE SORUYORUM KUSURUMA BAKMA EMI ???

fatosun mutfagından... dedi ki...

Birgün bir rüzgar eserse oralara , Seninle olan dostlugumuzu fisildasin kulaklarina , Unutma sende o rüzgarla bir tutam sevgi yolla bana

capankizimutfakta dedi ki...

sevilcigim benim yorum yayinlanmadi galiba, benim tarifimde hazir gelip alabilirsin canim.

 
BLOG designed by