10 Eylül 2008 Çarşamba

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 94.TARİF YUMURTALI DOMATES DOLMASI

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM

94, TARİF SEVGİLİ AKASYA KOKUSU'NDAN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
Burdada istediğimiz kadar domatesimizin içini oyup çıkardık birer adet yumurta kırıp kuru nane yada istenilen baharatı serptik..
Ben güveç tepsimde ocakta pişirdim biraz..Ortasınada çocuklar çok seviyor diye bütün patates koydum..Ocakta bir süre pişirip domateslerin üzerine kaşar dilimi koydum..Kaşarlar eriyesiye fırına sürdüm..Pişincede servis yaptım..
İftara yaklaşırken yanına çorba ve pilavla yapıp servise sunabilirsiniz..Yapımıda çok kolay..Afiyet olsuunnnn...

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

selam

iftar bereketi tarifimi alabilirsin canım hayırlı ramazanlar diliyorum

sofrakeyfi.blogcu.com

 
BLOG designed by