4 Eylül 2008 Perşembe

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 37,TARİF KUŞ YUVASI

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
37, TARİF SEVGİLİ SANİYESULTAN'DAN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

MALZEMELER:
1 kg patlıcan
500 gr kıyma
4 domates
1 adet soğan
4 diş sarımsak
karabiber
kimyon
tuz
bayat ekmek
1 tatlı kaşığı şeker
arzuya göre kaşar rendesi
YAPILIŞI:
1)Patlıcanları uzunlamasına dilimleyin ve tuzlu suda bekletin.
2)Diğer tarafta kıyma,bayat ekmek,soğan ve baharatları karıştırarak bir iç hazırlayın.
3)Tuzlu suda bekleyen patlıcanları sıvıyağda kızartın ve fazla yağını peçete ile alın.Patlıcan dilimlerinden bir tane alın,içine kıymalı içden ceviz kadar koyup rulo yapın. Herbir patlıcana aynı işlemi tekrarlayın.
4)Domatesi rendeleyin, sarımsak ve 1 tatlı kaşığı şeker ile pişirin.
5)Pişen sosu patlıcan sarmalarının üzerine dökün ve az su ilavesiyle fırına vererek pişirin.ben indirmeye yakın üzerine kaşar rendeledim.
Servis yaparken yanına kibrit patates ve kırmızı biber kızartması koydum.
Şiddetle tavsiye edilir

1 yorum:

rumma dedi ki...

Bende perde pilavı ile katıldım etkinliğe , ilk etkinliğim olduğu için tarifi ekledikten sonra neler olucak bilemiyorum...sevgiler

 
BLOG designed by