11 Eylül 2008 Perşembe

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 97 TARİF NOHUTLU MANTI ÇORBASI

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
97, TARİF SEVGİLİ SERAPSİNGİN'DEN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
NOHUTLU MANTI ÇORBASI
Malzemeler:
1Kase mantı(Küçük hazırlanmış vepişirilmemiş)
1Su bardağı haşlanmış nohut
2Kaşık salça
1-2Kaşık tereyağı veya sıvıyağ
1Et suyu tableti
Yeterince su
Tuz
Kuru Nane
Yapılışı:
Önce yağ bir tencereye alınıp eritilir salça ilave edilip kavrulur ve kaynamış su eklenir suya etsuyu tableti atılıp haşlanmış nohut,mantı ve tuz ilave edilip pişirilir ocaktan almadan nane eklenerek karıştırılıp ocaktan alınır..Afiyet olsunn..

1 yorum:

zeytintanesi dedi ki...

Selam, İftar bereketi etkinliğine bende arkadaşımın iftar sofrası ve bir tarifi ile katılmak istiyorum. Sayfamda yayınladım. Kolay gelsin. Teşekkürler.
www.zeytintanesi.com

 
BLOG designed by