4 Eylül 2008 Perşembe

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 26. TARİF 9/8 ŞAKŞUKA

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
26, TARİF SEVGİLİ ABLAM AYTEN'DEN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

Malzemeler
3 Adet orta boy patlıcan
3 Adet domates
3-4 diş sarmısak
1 yemek kaşığı salça
Sıvı yağ
Patlıcanları alacalı soyup, küp küp doğrayarak tuzlu suda 15 dakika bekletelim. İyice sularını kuruladıktan sonra yağda kızartalım. Kağıt havlu ile fazla yağlarını alalım. Diğer taraftan sosu için ince ince doğradığımız sarımsaklarımızı çok az yağda bir iki dakika kavuralım. Rendelediğimiz domateslerimize, salçamızı da ilave ederek sarımsaklarla karıştırmaya devam edelim. Sos kıvamına geldiğinde altını kapatalım. Tuzunu ayarlayalım. Kayık tabağa aldığımız patlıcanlarımızın üstüne eşit olarak dökelim.
Not: Arzu edilirse, küp küp patates, sivri biber ve kabakta kızartıp eklenerek şakşukamızı hazırlayabiliriz.
Afiyet olsun.

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

tarifimi eklemiştim ama yayınlamamışsınız.zuhalozgen.blogcu.com

 
BLOG designed by