10 Eylül 2008 Çarşamba

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 93.TARİF TAS KEBABI

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
93, TARİF SEVGİLİ SİHİRLİMUTFAK'DAN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

MALZEMELER:
750g dana kuşbaşı
2-3 soğan(piyaz doğranmış)
1 patates
3 bardak pirinç
2 kaşık salça
tereyağı ve sıvıyağı
tuz,karabiber
Yapılışı:
Kızdırılmış tencerede etleri suyunu salıp çekene kadar kavuralım.
Tereyağı,sıvıyağı ve soğanı koyalım kavuralım.
Salçayı koyalım ve kavuralım.1-1,5 bardak sıcak su,tuz ve karabiber koyalım ve etleri pişirelim(gerekirse sıcak su ilave edelim).
Pirinci ılık tuzlu suda 20 dakika bekletelim.
İyice yıkayalım ve tereyağı ve sıvıyağında kavuralım.
Patatesi soyup 8-10 yerinden keselim ve ısıya dayanıklı bir tasın ortasına yerleştirelim.
Etrafına etleri koyalım ve tepsinin ortasına ters çevirelim.
Kalan yerlere pirinci eşit şekilde dağıtalım ve 4,5 bardak sıcak su koyalım.
Önceden ısıtılmış fırında pişirelim.
AFİYET OLSUN.....

2 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Sevil'cim canım ciğerim özür..sona kalan dona kalır derler.hep unuttum malum telaş çocuk mocuk..sayfaya tarif koydum canım alabilirsin..öptüm kolay gelsin..

akasyakokusu dedi ki...

canım noldu yorumuma..güzelim hep unuttum inan sayfaya tarif ekledim..alabilirsin..kolay gelsin çok öpüyorum..

 
BLOG designed by