3 Eylül 2008 Çarşamba

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 19. TARİF TAVUKLU HÜNKAR BEGENDİ

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
19, TARİF SEVGİLİ BENİMYEMEKLERİM 'DEN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM


beğendi için:
4 adet patlıcan
6 çorba kaşığı tereyağı
1 kahve fincanı un
2 su bardağı süt
Tuz
üzerine:
500gr kuşbaşı tavuk
1 çorba kaşığı tereyağı
1 diş dövülmüş sarımsak
2 adet domates
4 adet sivribiber
1 su bardağı sıcak su
Tuz, karabiber
Hazırlanışı:
:
Patlıcanları ocakta ya da fırında közleyin. Ortadan ikiye bölün ve kaşık yardımıyla içini çıkarın. Bir kâseye alıp tahta kaşıkla iyice ezin. Diğer taraftan tereyağını bir tencerede eritin unu ilave edip rengi dönene kadar kavurun. Üzerine ılık süt ilave edin. tuzunu ayarlayın.çırpma teli ile karıştırarak koyulaşana kadar pişirin.daha sonra ezilmiş patlıcanları ekleyip 10 dakika pişirin.tavuğu geniş bir tavaya alın.karıştırarak suyunu salıp çekene kadar pişirin.tereyağı ilave edin 10 dakika pişirdikten sonra üzerine sarımsak küp doğranmış domates ve sivri biberi ekleyin.tuz ve karabiberini ayarlayın.birkaç dakika daha kavurup suyunu ekleyin.20-25 dakika pişirin.beğendi yi servis tabağına alın.tavuğu koyup servis yapın.

1 yorum:

benimyemeklerim.com dedi ki...

merhaba sevilcim sana çok geçmişler olsun canım .hiç önemli değil tarifimi biraz geç yayınlaman sen iyi olda:)öptüm

 
BLOG designed by