11 Eylül 2008 Perşembe

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 101 TARİF TEPSİ MANTISI

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
101, TARİF SEVGİLİ MELİKE'DEN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

Hamur Malzemesi:
Un+Tuz+Su
İç Malzemesi:
Nohut (haşlanmış)(artan nohut yemeğinizden de olur, ben öyle yaptım)
Tavuk göğüs (haşlanmış)
Yapılışı:
Hamurumuzu güzelce yoğurduktan sonra mandalina büyüklüğünde parçalara ayırıp sonra oklava ile ince olmamak şartıyla açalım ve yaklaşık 2cm.lik kareler olacak şekilde bıçakla kareler keselim
Bu karelerin ortalarına birer tane nohut koyup ortası açık kalacak şekilde olmak üzere iki yandan kapatarak yağlanmış fırın tepsisine dizelim. 200'C fırında üzerlerini kızartalım
Mantılarımızı fırından çıkarınca üzerlerine haşlanmış ve tiftilmiş tavuk etlerini koyalım ve tavuk suyuna salça katarak mantılarımızın üzerlerine gelecek kadar ekleyelim.

Ocakta orta ateşte suyunu çekene dek pişirelim.
AFİYET OLSUN...

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

cnm tarifim hazır alabilirsin patates pastası yaptım cnm
altinkepce.blogspot

 
BLOG designed by