22 Eylül 2008 Pazartesi

EN GÜZEL PASTA 2YARIŞMASI 17.YARIŞMACIMIZ VE PASTASI

17,YARIŞMACIMIZ VE TARİFİ
SEVGİLİ ÖZGÜLÜNTARİFLERİ EMEGİNDEN VE DESTEGİNDEN ÖTÜRÜ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
OYUNUZU KULLANMAK İÇİN DEVAMINI OKUYUNUZ YAZININ ALTINDAKİ YILDIZLARDAN TERCİH YAPINIZ……
CANIM BAŞARILAR DİLERİM

Malzemeler;
• 1 hazir pasta tabani
• 2 paket krem santi
• 1 paket hazir pasta kremasi(kakaolu)
• 1cay bardagi damla cikolata
• 2 adet muz ,1 su bardagi visne(cekirdekleri ayiklanmis)
• Gida boyasi• 1 beze buyuklugunde seker hamuru
• 1 su bardagi meyve suyu ( visne)
• 1 tanede barbi bebek
Yapilisi:
1. Hazir pasta tabani ikiye ayirip visneli meyve suyu ile islattim.
2, 1 paket hazir pasta kremasinin bir kismini uzerine esit miktarda surup,meyveleri dosedim.Cikolata parcalarini serpistirdim.Sonra kekin diger yarisini kapatip,cukur bir kapta yaklasik 2-3 saat buzdolabinda beklettim.(kabin seklini almasi yani etek sekline benzemesi icin) Sonra servis tabagina pasta altligi koyup ters cevirdim.Kalan pasta kremasinida uzerine surdum.
3. Seker hamuru merdaneyle yuvarlak bir sekilde actim (1mm) ve pastanin 4/3 unu seker hamurla kapladim.barbi bebegin bacaklarini cikartip tam ortaya gelecek sekilde yerlestirdim.Tabiki Barbiye bistuer giydirmeyi unutmadim:))
4. Krem santi'yi kutusunun uzerinde yazan tarife gore hazirlayip,kullanacagim renklere gore fincanlara koyup,kurdan yardimiyla renk,renk seker boyalari koyup, karistirdim.
5. Pasta siringasina koyup etekleri susledim.
6. Ve buzdolabinda 1-2 saat bekledikten sonra kesilmeye hazirdir.
SEVGİLİ ÖZGÜLÜN YAZDIKLARINI AYNEN AKTARIYORUM ..
Sevgili arkadasim SEVİL''EN GUZEL PASTA YARİSMASİ'' na davet etti.Nazik davetine cok tesekkur ederim.Bastan soyleyeyim ben yarismaci olarak katilmiyorum.Oy filan istemiyorum.Sadece sevil arkadasima destek icin katildim.Bir iddiam yok olamazda o kadar ustalarin arasinda:))Sevilcigim,canim sana kolay gelsin.Basarilar..Kucak dolusu selam ve sevgilerBenim biricik dunyalar tatlisi torunum Ayce’min dogum gunu bu yil okulda,ananesi gilde ve bende olmak uzere uc kere kutlandi:))Yaz tatilinde bize geldiler eee babannesi soz verdi, sana barbili pasta yapacagim diyeee yapmasam olurmu:) babannesinin bir tanesine ne yapsam azdir .Barbili pastayi yapmaya calistim,suslemesi benim cok bilmis torunumun yonlerdirmesiyle oldu.bana kalsa daha sade bir sey olacakti tamamen Ayce’min zevki ;)) Pasta onun tabii‘ki onun zevki on planda olacak:)) pasta bittiginde yuzundeki mutlulugu gormenizi isterdim,canim benimmm:)kutlama yapilacaginda pastanin kesilmesini istemedi ,Bir dahaki dogum gununde daha guzelini yapacagima soz verdim, ve kesti.Afiyetlede yedi:))İyiki dogdun benim dunyalar tatli prensesim iyiki varsin .Allahim sevdiklerinle birlikte,cok guzel gunler yasamak nasip etsin.Niceee dogum gunlerine.SENİ COK SEVİYORUM COOOOOK OPUYORUM BİR TANEM...

3 yorum:

Kitchen Sweet Kitchen dedi ki...

Ben yıldız göremiyorum.

akasyakokusu dedi ki...

canımsın yaa..biliyorum tahmin ediyorum her evde aynı durumlar olabileceğini..
helede çocuk varsa..şimdi oyuncak yok ortalarda..ama en küçük bazen bağırıyor biri gelince ortaya çıkarmak istiyor..bende depoya attım diyorum..neyse canım çok öpüyorum seni bayy.

Yaren dedi ki...

Mükemmel bir pasta olmus,Özgül ablanin ellerine saglik.Sevgiler.

 
BLOG designed by