13 Eylül 2008 Cumartesi

İFTAR BEREKETİETKİNLİĞİMİZ 128 TARİF MERCİMEK ÇORBASI

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
128, TARİF SEVGİLİ PERVİN'DEN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

Malzemeler:-1 su bardağı kırmızı mercimek
-1 lt. et suyu
-1 türk kahvesi fincanı pirinç
-Tuz, kimyon
Üzeri için:
-Tereyağ
-Kuru nane
-Toz kırmızı biber
Yapılışı:Yıkanmış olan mercimek et suyuyla düdüklü tencerede iyice haşlanır. Yıkanan pirinçler içine eklenir. Pirinçler pişinceye kadar karıştırılarak kaynatılır. Ocak kapatıldıktan sonra tuz ve kimyon eklenir. Servise edildiğinde eritilen biberli, naneli tereyağ üzerine gezdirilir.not:Baklagillerin yumuşamasını engellediği için tuzu piştikten sonra ekliyorum.

0 yorum:

 
BLOG designed by