2 Eylül 2008 Salı

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ VE 9. TARİF KARNIYARIK

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
9, TARİF SEVGİLİ YERSOFRASI 'NDAN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

MALZEMELER:
*4 adet kemer patlıcan
*150-200 gr. kıyma
*1 adet orta boy soğan
*1 tatlı kaşığı salça
*bir tutam maydanoz
*kekik,nane,kimyon,tuz,karabiber
üzeri için;
*domates ve biber dilimleri
YAPILIŞI:
*öncelikle patlıcanları alaca soyup tuzlu suda bekletiyoruz.ardından kızgın yağda kızartıp orcama alıyoruz. *ardından soğanı yağda pembeleşinceye kadar kavurup kıymayı ekliyoruz.kıyma da kavrulduktan sonra salçayı ekleyip bir iki karıştırdıktan sonra maydanozu ve baharatlayı ekleyip kızartıp içini yardığımız patlıcanların içine dolduruyoruz.üzerlerine biber ve domates dilimleyip ayrı bir kapta hazırladığımız salçalı suyu üzerine döküp 200 derecelik fırında üzerleri biraz kızarana kadar pişiriyoruz...

8 yorum:

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

canisi etkinligin hayirli olsun ben döndüm ama daha tam aktif degilim insallah bende yollarim bir tarif öptüm balim sevgiler hayirli ramazanlar

fatosun mutfagından... dedi ki...

merhaba sevil ablacım..şirinem benim blogumda bi sorun var galiba ..dün gece sobeni cevaplayıp yayınladım ama sayfada gözükmüyor yazım..bana yardımcı olursan sevinirim ablacım..etkinlik tariflerimde hazır ama sorun yüzünden ekleyemiyorum..öptüm canımmm

benimyemeklerim.com dedi ki...

merhaba sevilcim hayırlı ramazanlar diliyorum.ramazan etkinliği için yeni tarif ekledim uğrar alırsan sevinirim.sevgilerimle nilgün

Anonymous dedi ki...

Slm arkadaşım elimden geldiğince düzenlediğiniz etkinliklere katılmaya çalışıyorum.Çorbada benimde tuzum olsun diye bende bu etkinliğe bir çorbayla katılmak istedim.Eğer kabul edersen.Daha sonra başka tariflerde yollarım inşallah......



LEZZETMUTFAĞI.....

Butterfly dedi ki...

Mrb Sevil:)
ya sanki rüya görüyormuşum gibi btn yemeklerin gözümün önünden geçti sayfayı kaydırdıkça :))
ellerine sağlık,dondurmalı pastayı mutlaka denemek istiyorum.

whiteistcafe.blogspot.com
Sevgiyle.

capankizimutfakta dedi ki...

SEVIL ABLACIM, PASTA YARISMASININ EV SAHIBELIGINI KIM YAPIYORDU BEN UNUTTUM. SAYFANDADA ARADIM TARADIM ALT UST ETTIM BULAMADIM. HIC BIRYERDE BELIRTMEMISIN. GER BIR DUYURU DAHA YAPARSAN COK SEVINIRIM HARIKA PASTALAR YAPTIM YARISMA ICIN. OPUYORUM ABLACIM. HAYIRLI RAMAZANLAR VE DOGUM GUNUNU GECTE OLSA KUTLAYIM, NICE YILLARA....

Selcen dedi ki...

Sevilciğim etkinlik çok güzel gidiyor takipteyim 6 eylülde iftarda misafirim var ve hemen o gece sana tarifleri gönderip etkinliğe katılmaya çalışacağım.
Tüm arkadaşların ve senin ellerine sağlık canım. Kolay gelsin.

Sevgiler, Hayırlı Ramazanlar...

serinmavi dedi ki...

Hayırlı ramazanlar canım...Selamlar...Sevgiler..........

 
BLOG designed by