10 Eylül 2008 Çarşamba

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 95.TARİF BAGET BÜRYAN

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
95, TARİF SEVGİLİ SOFRAKEYFİ'NDEN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

MALZEMELER
· baget istediğiniz kadar
· 2 bardak pirinç
· tuz,karabiber
· su, kuru nane

YAPILIŞI:
Bagetleri haşlayın ,yıkadığınız pirinçleri yağda kavurun bagetleri hasladığınız sudan üzerini geçecek kadar dökün tuzunu,karabiberini ve isterseniz kuru nane koyun, bagetleri pirinçlerin üzerine yerlestirin kısık ateşte suyunu çektirin.
AFİYET OLSUN....

1 yorum:

Adim: Huriye dedi ki...

Canisi ikinci tarifi yolluyorum sana,kolay gelsin balim,kocaman opuldun.

Herkesin eline saglik,super tarifler var.

 
BLOG designed by