11 Eylül 2008 Perşembe

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 105. TARİF yogurtlu Makarnali Patates - firinda kaşarli Tonbalik

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM

105, TARİF SEVGİLİ YASEMİN'DEN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
Malzemeler:
Yarım paket haşlanmış kuskus makarna1 kase sarmsaklı yoğurt 2 tane ortaboy patates küp doğranmış 1 tatlı kaşığı karışık salça Sıvıyağ, Tuz, Karabiber
YAPILIŞI:
Makarna ve sarımsaklı yoğurt karıştırılır. Patatesler yağda kavrulup salça ve baharatlar eklenir. Genişce bir servis tabağına alınan makarnanın üzerine kavrulan patatesler dökülüp servis yapılır.Tarifin asli icin TIKLAYIN!
Diger Tarifde benden;) :
Malzemeler :
Bayat Pide ( evde bayat pide oldugu icin , ben bosa gitmesin diye bayat kullandim , taze pide kullanabilirisniz )2 konserve Tonbalik 1\2 cb Misir Tanesi biraz Paprika ( biber) domates salcasi ( ben konserve kullandim)kekikKa$ar peyniri yapilisi:pideler ufak ufak bölünüp yagli kagitli borcama yayilir , onun üzerine bol miktarda domates salcasi yayilir,daha sonra kavonozdan cikartilip hafif yagda kavrulmus tonbalik konulur, onun üzerine Misir taneleri , paprika eklenir . Son olarak bol miktarda rendelenmis kasar peyniri üzerine serpilir ve istege göre kekik serpilir..Firinda 170° deen fazla 20 _25 dak pi$irilir( veya pistiginden emin olunca cikartabilirsiniz )dilimleyib sicakken servis edilir ..yogurtlu makarna ve patatesin yanina ne gider diye düsündüm , sonunda aklima böyle birsey denemek geldi , daha cok kolay pizza gibi bisey oldu ;)
Afiyet oLsun ..

2 yorum:

armina dedi ki...

Sevilciğim iftar bereketi etkinliği için tavuklu sebzeli kabak tarifimi gönderdim.

lemanice dedi ki...

etkinliğin için tarifimi sayfamda yayımladım canım.umarım etkinliğine layıktır.inşallah başk bir tariflede katılma şansım olur.görüşmek üzere.

 
BLOG designed by