9 Eylül 2008 Salı

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 90.TARİF OTLU PİLAV

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
90, TARİF SEVGİLİ YEMEKKOKUSU'NDAN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

Malzemeler:
*2 su bardağı pirinç
*1 orta boy kuru soğan
*yarım su bardağı kadar dereotu doğranmış
*margarin
*2 su bardağı su veya tavuk suyu
*tuz
NASIL YAPSAK:
-Pirinci sabahtan ıslattım.
-Yapmak üzereyken 4 defa yıkayıp süzdüm suyunu.
-Soğanları minik minik doğradım.
-Tenceremde margarini erittim.
-Soğanları atıp biraz renklerinin değişmesi sağladım.
-Suyu ve tuzu koyp kaynayana kadar bekledim.
-Yıkanmış suyu süzülmüş pirinci suyum kaynayınca tencereye ekledim.
-Kapağıda kapatıp kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirdim.
-Suyunu çektiği zaman dereotumu ekleyip biraz karıştırdım.
-Altını kapatıp demlenmesi için bıraktım.
Afiyet Olsun......

0 yorum:

 
BLOG designed by