1 Eylül 2008 Pazartesi

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ VE 2. TARİF TAVUK ÇORBASI

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM
2, TARİF SEVGİLİ ACIGÜL GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM

TAVUK ÇORBASI
MALZEMELER:
tavuk
bol sarımsak
un
pulbiber
tuz
YAPILIŞI:
arkadaşlar ben tüm tavuğu parçalayıp bi kısmını kullandım siz istediğiniz yeriyle yapabilirsiniz. tavuğu bol sulu haşlıyoruz. başka bir tencereye yag ve unu koyup az miktarda pembeleşene kadar kavuruyoruz. sonra azar azar tavuk suyundan ilave ediyoruz. (ben yaptığımda un biraz pütürlü olmuştu tel süzgeçten geçirdim.) çorba kıvamı alıncaya kadar suyu ilave ediyoruz. ve tavuktanda küçük küçük diderek çorbaya ekliyoruz. teyzem eklemeyip tavuğu ayrı servis yapmıştı ama ben biraz didikledim içine. sarımsağı dövüyoruz. ben 8-10 diş sarımsak kullandım çünkü tadını o veriyor. sarımsağıda ekleyin çorbaya. tavada yağı kızdırıp pulbiberi yakıp onuda çorbaya ekleyin ve servis yapın afiyet olsun...

1 yorum:

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim Tarifim hazir gelip alabilirsin.Sana kolay gelsin.
Sevgiler.

 
BLOG designed by