13 Eylül 2008 Cumartesi

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİMİZ 130.TARİF FIRIN POSETİNDE PATATES TAVUK

SEVGİLİ DOSTLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2" İÇİN EV SAHİPLİĞİ YAPIYORUM

130, TARİF SEVGİLİ YESİLDOMATES'DEN GELDİ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SİZLERİNDE KATILIMINI BEKLİYORUM DİYİP HEMEN TARİFE GECİYORUM
malzemeler....
6 tavuk göğsü
2 iri patates
yarım kilo mantar
1 çorba kaşığı dolusu domates salçası
ik adet domates
tuz,kekik,nane....
Yapılışı:
Tavukların derileri soyulur ve derince bir kaba alınır.Patatesler uzun uzun doğranır.mantarlar doğranır. domateslerde doğranır....Salça ve tuz,ve baharatlar da ilave edilerek hepsi güzelce elle karıştırılır.1 tatlı kaşığı unla unlanan fırın poşetine doldurulur.Ağzı güzelce kapatılıp,iğne ile birkaç yerinden delinir.Bir fırın kabına alınarak önceden ısıtılmış 200 derece fırında en az 40 dakika pişirilir. daha sonra bende fırın poşetinden çıkarıp tekrar fırın kabına döküp on dakika daha fırına attım..
gerçekten çok lezzetli oldu..
afiyettttt olsun....

1 yorum:

zeytintanesi dedi ki...

Selam, iyi pazarlar. Ben yine geldim. Revani ile etkinliğe tekrar katılmak istiyorum. Şimdiden teşekkürler.
www.zeytintanesi.com

 
BLOG designed by