5 Mart 2008 Çarşamba

SUSAMLI SİMİT ETKİNLİK İÇİN


bildiğiniz gibi bu hafta PORSELEN DEMLİK ÇAY ETKİNLİĞİ 17 sevgili sefertasi idi bende kendisi için simit yaptım ve etkinlikte son günlere yaklaştık hanımlar cabuk olun nerde tarifler :)))

SUSAMLI SİMİT
malzemeler:

250 gr. sanayağı ( eritilecek )1 su bardağı sıvı yağ1 kaşık tuz2 tatlı kaşığı şeker1 tatlı kaşığı mahlep1 yumurta sarısıAldığı kadar un

HAZIRLANIŞI:
Malzemeleri karıştırıp kulak memesi kıvamında bir hamur elde edin ve bu hamuru minik simit şeklinde hazırlayıp önce yumurta akına sonra susama batırarak tepsiye dizin. Önceden ısınmış 180 dereceli fırında pişirin.
Çay koymayı unutmayın...AFİYET OLSUN

5 yorum:

mucizembenibul dedi ki...

KADIN OLMAK AYRICALIKTIR

KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.

emeğine sağlık canım
bende 2 bloğuma da tarif ekledim beklerim
dostlukla kal arkadaşım
arkadaş listeme aldım sizi
görüşmek üzere

belgin dedi ki...

Sevil ciğim,
Ellerine yüreğine sağlık canım,
nefis simitler bayılıyorum kıtır kıtır...Etkinlikte yerini aldı ,bu güzel tarif için çook teşekkürler.
sevgilerimle:)))

yıldız dedi ki...

Dünya emekçi kadınlar günün kutlu olsun canım....

rumeysaninruyasi.blogspot.com dedi ki...

ellerinize sağlık çok nefis olmuş pasta etkinligindede başarılar çok güzel bir etkinlik

yemek güncesi dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; 17.03.2008--30.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
***http://yemekguncesi.blogcu.com/***
YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! BU SEFERKİ ETKİNLİK SÜRESİ 2 HAFTAYA ÇIKARILDI. HEM SİZLERİN YORGUNLUĞUNUZU ATMANIZ HEMDE TARİFLERİNİZİ DAHA RAHAT GÖNDEREBİLMENİZ İÇİN. HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "19" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SELAM VE SEVGİLERİMLE..
Yeliz Yemekgüncesi

------------------------------------------------------------------------------------------

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 19 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.....

 
BLOG designed by