22 Mart 2008 Cumartesi

25. TARİF SEVGİLİ OZGUN'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
25. TARİF SEVGİLİ OZGUN YANİ http://ozguncehobi.blogcu.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık
CIKOLATALI YAS PASTA

Sevgili http://birdemliksohbet.blogspot.com/ beni "En Guzel Pasta Yarismasi"etkinligine davet etmis bende daha once yapmis oldugum ve cok memnun kaldigim bu guzel pasta ile katilmak istedim..Arkadasima kolayliklar diliyorum hem de tesekkur ediyorum etkinlik icin..
Pasta tarifini http://www.yenitadlar.blogcu.com/ arkadasimdan ..

Pandispanya malzemeler..
4-yumurta
1s.b.-seker
2 s.b.-un ( elenmis )
1 pk.kabartma tozu
1pk.-vanilya
KREMASI ICIN:
500gr-sut
3y.k.-un
4y.k.-seker
1-yumurta sarisi
1pk.-vanilya
1pk.-labne peyniri
kakao
ISLATMAK ICIN:
1s.b.-ilik sut
1y.k.-seker
YAPILISI:
PANDISPANYA MALZEMELERIN CIRP VE PISIRECEGIMIZ KALIBI YAGLAYIP UNLADIKTAN SONRA HAMURU DOK VE 350 C FIRINDA PISIR.
BU ARADA SIZDE KREMASINI HAZIRLAYIN BIR TENCEREYE VANILYA VE LABNE HARIC DIGER MALZEMELERI KOYUP OCAKTA SUREKLI KARISTIRARAK KOYULASANA DEK PISIRIN KREMA PISIP SOGUDUKTAN SONRA VANILYAYI VE LABNEYI EKLEYIP MIKSERLE CIRP.
KEK PISIP ILIDIKTAN SONRA IKIYE AYIR VE BIRINCI KATIN UZERINE SUTLE ISLAT VE BOL KREMA SUR DIGER KATI UZERINE KAPAT VE ONU DA SUTLE ISLATIP TEKRAR KREMA SUR UZERINI ARZUNUZA GORE SUSLEYIP BIR GECE BU SEKILDE BEKLETIP SERVIS YAPIN
AFIYET OLSUN.

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

HERZAMANKİ GİBİ SÜPERSİN CNM.ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ.BENDE DENEDİM SENİNKİ KAAR LEZZETLİMİ BİLMİYORUM AMA HERKESE TAVSİYE EDERİM

 
BLOG designed by