24 Mart 2008 Pazartesi

31. TARİF SEVGİLİ AYNUR'DAN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
31. TARİF SEVGİLİ AYNUR YANİ http://aynurdantarifler.blogspot.com/ beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık
Kandile Özel Helva ve Yine Pasta:)

Tamam bu ara cok yayinladim pasta ama biraz duraksama dönemindeyim cok istememe ragmen herhangi birsey cikmadikca pasta yapmayi dusunmuyorum.Hatta orjinal kremsanti sikacagi aldigim halde :( o kadar denemek istiyorumki ama malesef :(Kayinvalidemlerde kandil günü kavurmusdum bu helvayi.Güzel olmusdu ama biraz daha az kavrulsa olabilirmis 1 saat kavurdum.Yarim paket tereyagUn ölcüsü aldigi kadar koydum.serbet icinse 2 bardak seker 2 bardak su kullandim.suslemek icin ceviz.




Pastamin kabarmasina bakin bayildim bayildim:) üc tepsiyi bi firina sigdirdim:) tepsilerin kucuk olmasi bu anlamda cok ise yariyor bayiliyorum bu tepsilere ama biride kalpli. jelatin kagidindan tek kullanimlik olanlardan. Amacim pastanin uzerinde birde kalp kat olmasiydi.Süslemek icin cok bakindim ama bakarken yapabilirim diyorumda yaparken pek öle olmuyor:) ama deneye deneye ogrencez sanirim:) Uzeri icin yagli krema yapdim ama asla tavsiye etmem bence kimse yapmasin::)) resmen yag :)) ama birkere kalkisdim artik.halbuki kremsantiye ayni renkleri versem onunlada yapilabilirdi.kremsanti sIkacagi aldim orjinalini XXXLutz dan:)Pasta icin; 8 Adet yumurta kullandim2 bardak seker2 bardak nisasta2 bardak un (cok sivi olursa ilave edilebilir)1 adet vanilya1 adet kabartma tozu1 bardak icme sodasiBir katini kakaolu yaptigim icin hamurun bi kismini ayirdim ve kakao ekledim.Yapilisi: Yumarta aklarini ve sarilarini ayirdim.Aklarini bir bardak seker ile cirptim epey kati olana kadar.Diger bir bardak seker ilede sarilarini cirptim.Unu önce eledim kabartma tozu ile birlikte ayri bir kaba.daha sonra sarilari ile cirptigim seker karisimina unu doktum.vanilyayi ve sodayi.iyice karistirdikdan sonra mikseri biraktim.elimle karistirmaya devam ettim ve icersine yumurta aklarini ilave ettim.Karisimlari birlestirdim.Tepsilerin altina yagli kagit koydum.Kalp sekli icin ise kullan at kaliplari vardi onlardan kullandim.Önce ölctüm tabiki kullandigim kaliplari kalbin uzerine uyup uymayacagini.Icersine muz ve damla cikolata kullandim kremasi ise hazir krema.Üzerindeki renkli cicek yagli kremadan olusuyor ama ben sevmedim yagli krema olayini:) Denemis oldum aklimda kalmamis oldu:) Ama kesinlikle tavsiye etmiyorum :) kremsantiyi renklendirip kullanmak daha mantiklica bence.Yapacak olanlara kolay gelsin...Ayrica arkadaslar bu pastamla bende En Iyi Pasta Yarismasina Katildim.Oylarinizi bekliyorum:)) Cok guzel pastalarin yaninda pek sansimiz olmayabilir ama onemli olan katilmak:)http://www.birdemliksohbet.blogspot.com/

1 yorum:

pelince dedi ki...

Çok güzel olmuş canım ,emeğine sağlık...

Sevgiler..

 
BLOG designed by