25 Mart 2008 Salı

37. TARİF SEVGİLİ SOFRAKEYFİ 'DEN GELDİ

ARKADAŞLAR OY KULLANMAYI UNUTMAYALIM
37. TARİF SEVGİLİ http://sofrakeyfi.blogcu.com beni kırmadı ve yarışmamıza teşrif etti.Saol arkadaşım başarılar diliyorum emegine saglık

PEMBELİ PASTA ( KIZIMIN DOĞUM GÜNÜ )

>
CANIM KIZIM YENİ YAŞIN KUTLU OLSUN
SENİ SEVİYORUM
PANDİSPANYA
4 adet yumurta
4 fincan un
4 fincan şeker
1 kaşık nişasta
1 kabartma tozu
1 vanilya

KREMA İÇİN
Yarım litre süt
1paket vanilya
6 silme çorba kaşığı un
1 su bardağı toz şeker
50 gram margarin
yarım su bardağı vişne suyu
çay kaşığının ucuyla kırmızı gıda boyası
ÜZERİ İÇİN
Yarım su bardağı süt
1 poşet sade krem şanti
YAPILIŞI
Önce yumurtaları şekerle köpürene kadar çırpın.un kabartma tozu, vanilya,1 kaşık nişastayı koyu tahta kaşıkla karıştırın.24 cm lik kelepçeli kalıbı yağlayıp unlayın hamuru içine dökün 175 derecede 25 , 30 dakika pişirin.soğuduktan sonra ortadan uzun bir bıçakla iki bölün ,vişne suyundan 1 kaşık alın 2kaşık şekerle beraber yarım su bardağı suya karıştırın kaşık yardımıyla keki ıslatın ,krema malzemelerinin hepsini karıştırıp pişirin soğuduktan sonra kekin içine yarısını koyun bıçakla düzeltin yarım keki üzerine kapatın
Kalan kremayla her tarafını kapatın.yarım bardak sütle şantiyi köpürtün istediğiniz şekilde süsleyin 1 gece buzdolabında bekletin.
Vişne suyu dondurucuda vardı onu kullandım
AFİYETOLSUN

4 yorum:

Anonymous dedi ki...

Pembeli Pembeli �ok �eker g�z�k�yor. Yapanlar�n Eline sa�l�k...

Anonymous dedi ki...

bu pasta muheteşem. elinize sağlık. herkese şiddetle tavsiye ediyorum. damak zevkinden anlayanlar lüften bir kere denesin :)

Anonymous dedi ki...

aqzımın suyu aktı.. :D

Anonymous dedi ki...

kazanırsak bizede yapcanmı pasta :D:D oyumu size verdim ona göre :D:D

 
BLOG designed by